5/2/14

COS OLLOS NA LÚA II

Este libro pareceme moi entretido gustoume moito as cousas que Dark lle contaba á lua e tamén o que Noa escribia nas suas cartas.Ten uns debuxos moi bonitos e foi facil de ler.
Esther
Estivo moi chulo, me gustou cando a lúa era doutra cor como vermello,azul,verde e etc. O meu perxonaxe favorito foi Dark.
 As poesías estuverón xenial me gustou a de as formigas.Noa tamen me gustou cando lle daba cartas a lúa,ela poñialle as suas precupacións. Dark tamén mandaballe cartas,as suas precupacións. Mario
A miña opinión e que o libro non me gustou, me encantou, non tuven parte favorita gustoume todo o de as 47 páxinas, porque a historia de Noa e Dark e moi fermosa.
Dani L
Gustoume moito Dark e Noa, tamen é un conto con pouca letra. Nerea 

A nosa nube de palabras:

No hay comentarios:

Publicar un comentario